kaxigdesigner.blogg.se

Gamla ting blir klara.

Publicerad 2013-01-07 18:05:28 i Allmänt,

Ja äntligen tog jag mig i kragen och gjorde färdigt hättan till min assistent,
ja inte "gubben" då inte utan min köks assistent.
Den har varit halvfärdig länge,
och skulle bara fodras så den satt ju på maskinen där den ska vara
så det var ju inget som bara låg i ett skåp,
nänä ett ufo var det dock inte.
Här kommer lite bilder på den.
 
 
 
          Här är den klar och värmer maskinen. Är faktiskt väldigt stolt över resultatet.

Kommentarer

Postat av: Christel

Publicerad 2013-01-08 09:19:36

Superfin Yvonne! Du är jätteduktig. Märker du att jag äntligen kommit in här!!??

Svar: Ja bara det är ju fantastiskt. Kul att du äntligen fick in en träff.
kaxigdesigner.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela