kaxigdesigner.blogg.se

Lite Julstämning

Publicerad 2012-12-09 02:48:00 i Allmänt,

Jag har inte skrivet på ett tag,
har liksom inte mått så där bra som jag vill att jag ska må.
Jag köpte ett till nystan av Marie på Stick kafféet till sjalen.
Nu är det inte mycket kvar på den jag tror att jag har 1 eller 2 varv till innan slutet.
Ska lägga upp ny bild i morgon, hm idag får det bli.
Här kommer en bild på mitt Luciatåg så länge.
 
Tycker det är lite knagligt med kommentarer,
jag skulle vilja ha några från er som är inne på min sida.
Lite vad ni tycker om sidan kunde vara roligt.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Clin

Publicerad 2012-12-12 00:44:10

Dom är så söta. Men jag tycker det fattas en pepparkaksgubbe!!

Svar: Får väl se om man kan införskaffa en till.
kaxigdesigner.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela